چگونه اعتماد کنیم ؟
اولین و مهم ترین سوالی که مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما می پرسند چگونه اعتماد کنیم .
نماد اعتماد الکترونیکی ؟
تائید فروشگاه های اینترنتی توسط یک موسسه ثالث تاثیر زیادی در جلب اعتماد مراجعه کنندگان خواهد داشت و مراجعه کننده از در امان ماندن اطلاعات خود ایمنی بیشتری احساس می نماید و حتی در صورت سوء استفاده از این اطلاعات می تواند برای شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح مراجعه نماید.
در واقع نماد اعتماد الکترونیکی مشخصه ای به منظور اعتماد سازی کاربران در هنگام مراجعه به سایتها و فروشگاه های اینترنتی می باشد.مرکز توسعه تجارت الکترونیکی(وابسته به وزارت صنعت و معدن و تجارت) وظیفه اعطای نماد اعتماد الکترونیکی را بر عهده دارد .اعطاء این نماد بعد از دریافت کامل مشخصات و مدارک لازمه و تائید شرایط لازم، صورت می پذیرد .
گارانتی محصولات:
محصولات عرضه شده در فروشگاه یاس کالا1 بر اساس قوانین کارخانه سازنده دارای 18 ماه گارانتی و شامل ارائه خدمات بوده و مسئولیت اجرای آن برای لوازم خانگی، صوتی تصويری و تجهیزات بزرگ خانگی:لباسشویی - ظرف شویی - کولر گازی - یخچال و ... برعهده شرکت سانا صنعت می باشد.
شرکت گارانتی روژیار صنعت سانا، با شماره ثبت ۷۶۶ و شناسه ملی ۱۴۰۰۵۹۸۶۹۴۳، با برندتجاری سانا با گستردهترین مراکز خدمات در سراسر کشور، مفتخر است گامی نو در جهت تضمین و تعهد خدمات با بهرهگیری از مهندسین ومشاورین کارآزموده را ارائه نماید. شرکت گارانتی سانا صنعت با ارائه خدمات پس از فروش و تأمین و توزیع قطعات انواع لوازم خانگی در سرار کشور با بیش از ۵۰۰ نماینده فعال و ۸ سال سابقه خدمت، درحال فعالیت است.
بازگرداندن کالا ضمانت 7 روز بازگشت کالا:
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویتهای یاس کالا1 بوده و خواهد بود ما در این راستا میکوشم تا هر سفارشی در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در فروشگاه یاس کالا1، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند پس در صورت وجود هر مشکلی با توجه به شرایط و ضوابط فروشگاه به شما خدمات لازم ارائه خواهد شد.این صفحه ممکن است در آینده مشمول اضافه و یا کم شدن بندهایی در مفاد آن باشد . فلذا انجام خرید به منزله پذیرش کلیه مفاد مربوطه میباشد.
7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
♦ اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
♦ وجود مغایرت، باید هنگام تحویل کالا، به واحد فروش از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود.مشتری گرامی در صورتی که کالای دریافتی شما با مدل در خواستی شما مغایرت دارد بلافاصله با فروشگاه تماس و مشکل بوجود آمده را قبل از تسویه حساب حل کنید.
♦ اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
♦ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
♦ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
♦ استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به یاس کالا1 بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
♦ اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
♦ اگر مشتری از خرید خود منصرف شود به دلایل معلوم یا نا معلوم.(هزینه بازگشت و ارسال و ایاب و زهاب برعهده مشتری خواهد بود)
♦ لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
♦ اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
پرداخت نقدی در محل تحویل:
تنها با پرداخت مبلغ بیعانه حدود 500.000 تا 10.000.000 سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل بعد از تست تحویل بگیرید.این مبلغ بسته به نوع کالا و قیمت محصولات میتواند متغیر باشد یا تعداد کالای که خریداری میکنید که به نسبت آن میتواند مبلغ آن کم و یا زیاد شود .